diumenge, 25 de gener del 2009

IMATGES DE LA REVISTA PARLADA, Nº 69

El passat 10 de desembre vam rebre com a convidats a la Revista Parlada a RAQUEL CASAS i JOAN CARLES GONZÀLEZ PUJALTE, dos poetes de diferents procedències, geogràfiques (la Raquel de Vilanova i la Geltrú i el Joan Carles de Mataró) i estilístiques. Tot i així, conflueixen, de vegades, en alguns temes i en la seva manera de dirigir la mirada cap als fets de l'existència. Va ser molt agradable pels que ens vam donar cita a Cincómonos, escoltar les seves veus poètiques i les seves opinions, en una trobada intensa i gairebé íntima, de la qual ens queden aquestes imatges.



[El recital es va convertir en una mena de tertúlia poètica, on es van alternar les lectures, els comentaris dels autors i les opinions i reflexions dels presents]



[Raquel Casas en un moment de la seva intervenció]



[Joan Carles Gonzàlez Pujalte, llegint un dels seus poemes]




[Una imatge de Joan Carles comentant aspectes de la seva poètica]




[La poesia també deixa espai per al somriure]




[Els convidats, acompanyats de l'Arcediano, coordinador de la Revista Parlada]





Les portes de Cincómonos ja esperen obertes als propers convidats
de la
Revista Efímera, al mes de març de 2009. No hi falteu, si us plau.

1 comentari:

fgd gfg f ha dit...

Ei hola!

He trobat el vostre bloc per la xarxa i m'agradaria posar-me en contacte amb vosaltres. Escric poemes però quasi mai els publico (vaig fer un experiment fracassat fa uns anys), principalment sóc cantautor, podeu escoltar la meva música al meu myspace www.myspace.com/perevilanova88 i he musicat força poemes en un disc anomenat All the heavy are over i en certa manera, escriure cançons és també escriure poesia suposo.

Ja em direu alguna cosa, tinc ganes de conèixer gent amb interessos semblants.

Gràcies.